Kurhanek Maryli



Okładka książki Kurhanek MaryliNie spotkałam takiej teściowej, nawet nie słyszałam o żadnej podobnej, jak ta, przedstawiona w książce, ale jeśli takie istnieją, nie dziwi ilość żartów o ich wrednym charakterze. Tak poza teściową, wstrętny tez mąż, stosujący przemoc psychiczna i fizyczna, zdradzający z coraz to inna kochanka...Zycie nie pozazdroszczenia dla głównej bohaterki, której już dzieciństwo zaczyna się tragicznie.
Mocno niedorzeczna i nierealna historia małżeństwa prostytutki z lekarzem. Niemniej milo, ze koniec, końców, autorka dala bohaterce szanse na lepsze życie. Ogólnie książkę czyta się dobrze, choć w pewnym momencie przerzucałam kartki, brakowało czegoś, co by mnie szczególnie porwało w historii. A może to niechęć do czytania o tragicznych wydarzeniach, zwłaszcza z udziałem dzieci...




Niekoniecznie/ Warto dać szansę / Polecam/ Polecam jak najbardziej:)

Tytuł: Kurhanek Maryli; Autor: Ewa Bauer; Wydawnictwo: Szara Godzina. Oprawa miękka. 
256 stron.

Komentarze