Kalendarz z życzeniami...:)



Na rynku mamy tak ogromny wybór kalendarzy, że trudno poczuć się zaskoczonym lub zauroczonym. Są już chyba wszystkie modele, wzory, rodzaje i wielkości. A jednak znalazł się taki, który podbił moje serce od pierwszego wejrzenia! :)


Najpierw okładka - i nie to, że oceniam książkę po okładce - ona po prostu jest tak urocza, że trudno od niej oderwać wzrok. Wzory mozaikowe, subtelne i gustownie kolorowe. Dodatkowo grzbiet wzmocniony tkaniną, czyli stara dobra szkoła introligatorska. A po otwarciu jeszcze jedna, a nawet dwie miłe niespodzianki. 



Po pierwsze zdjęcia - przepiękne, oryginalne, niektóre wręcz artystyczne. Krajobrazy, portrety, zdjęcia makro. Wspaniałe! 
Drugim miłym akcentem na każdej otwieranej stronicy są motta i cytaty. Przeczytałam pierwszy, zaznaczony wstążkową zakładką i znów uległam urokowi chwili. 
Pomyślałam, niech to będzie hasło na ten rok: Nikt nie ma prawa zakłócać twoich marzeń...
I to przecież prawda - dlaczego ktoś ma się wtrącać, krytykować, odradzać, skoro to są moje marzenia? I tylko ja czuję, że kiedy je spełnię, to będę czuć prawdziwe szczęście...Czego Wszystkim Wam życzę na ten nadchodzący Nowy Rok! Niech się spełniają Wasze marzenia, spełniajcie je sami, a przede wszystkim pozwólcie sobie marzyć! Nieważne, że innym ludziom wydaje się to śmieszne, dziwne, czy niepotrzebne - to Wasze życie i tylko Wy wiecie, jak chcecie je przeżyć. A poza tym, kiedy już takie marzenia się spełnią, to satysfakcja jest bezcenna!
Wszystkiego Najlepszego, zdrowia, radości i pięknych chwil na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia i cały 2019 rok! 
Kalendarz dostępny w księgarni wydawnictwa:

Komentarze

  1. Rzeczywiście ten kalendarz wyróżnia się spośród wszystkich, które do tej pory widziałam. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz